Σάββατο, 25 Μαρτίου 2017

Και μη χειρότερα... 2!

Χθες το απόγευμα ήμασταν ξανά σχεδόν οι ίδιες στην απογευματινή βάρδια. Και χωρίσαμε τα τσανάκια μας. Η μυστήρια από εμάς (συμβασιούχος) έκανε παρέα με την άλλη μόνιμη που ήταν χθες βάρδια και είχε πιο πολύ θάρρος κι απέφευγε την μόνιμη που θα την αναφέρει στην προϊσταμένη. Δεν είδα να ίδρωσε το αυτί της για αυτό το γεγονός κι απλά περιμένει. Η δε "θυμωμένη μόνιμη" χθες δεν πραγματοποίησε την "απειλή" της γιατί της προέκυψε ένα οικογενειακό θέμα, αλλά όπως είπε δεν θα το αφήσει να περάσει έτσι. Παρά την προσπάθεια την δική μου να την πείσω να δώσει τόπο στην οργή, εκείνη επέμεινε πως αυτό που είναι να κάνει θα το κάνει κι ας αποφασίσει η προϊσταμένη κι ο διοικητής για την συμβασιούχο που πάει κόντρα στα δεδομένα του τμήματος νοσηλευτών. Αν θέλει να εργαστεί ας μάθει να εργάζεται σωστά, να ακούει και να μην πηγαίνει κόντρα.
Ήταν μια βάρδια κάπως για μένα! Η "θυμωμένη μόνιμη" συνεχώς απέφευγε να βρίσκεται μαζί στον ίδιο χώρο με την συμβασιούχο. Εγώ κρατούσα την απόσταση που έπρεπε. Την δουλειά μου κοίταζα κι η καθεμία ας βγάλει τα απωθημένα της όπως νομίζει.
Προσπαθώ να τα έχω καλά με όλες. Σίγουρα δεν θα ταιριάσω με όλες, αλλά υπάρχουν και οι υπεύθυνοι οι οποίοι μπορούν να βλέπουν και να κρίνουν την προσφορά της κάθε νέας ή νέου που πήγε να εργαστεί στο νοσοκομείο. Καθημερινά κρινόμαστε, αν η συμβασιούχος συνάδελφος θέλει να το προσπερνά είναι δικό της θέμα. Αν γίνει η αναφορά, μετά το πέρας του χρόνου που λήγει το πρόγραμμα του ΟΑΕΔ η οποιαδήποτε πιθανότητα ανανέωσης της σύμβασης για εκείνη θα είναι μικρότερη, όσο συνεχίζει να είναι μόνο λόγια κι από πράξεις... όσα πάνε κι όσα έρθουνε!

Αυτά τα λίγα... Απόψε είμαι νύχτα! Και δεν την παλεύω... τραβάω σερί από Δευτέρα με διαφορετικές βάρδιες κι ελάχιστη ξεκούραση! Από μεθαύριο θα έχω 2ήμερο ρεπό, αλλά την μια μέρα θα την φάω στον ύπνο, λόγω της 2ης νυχτερινής βάρδιας! 😞

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου